Cestování a svoboda

16.05.2018 19:59

Tak do západní Evropy - kam jsme skoro celej život nemohli, tak tam to asi nepude. Německo, Francie, Anglie, Švédsko aj. to asi nebude ono - samej lágr, samej muslim. Domácí se tam sami bojí ven a navíc většina památek, kvůli čemu bych tam jel, je ve velkých městech a tam je muslimů nejvíce. A s babou, dcerou či vnučkou už vůbec ne. S děckama raději do Norska taky ne! Náhodou budou zlobit, dám jim na prdel a domů pojedu bez nich...

Na jih Evropy raději taky ne. Všude černo a plno. Tam bych se bál i bez bab. Už to nepude ani do jihovýchodní Asie - i tam řádí IS, hoří a bouchají sebevrazi. Tam, kam se ještě nedávno jezdilo - Egypt, Tunis, Afrika a Arábie, tak tam ani náhodou...

Zbývají velcí bratři: Ten nový -USA mně nechce. Musí vědět proč, co tam chci, nač tam chci, jak tam a kde a proč budu a jak dlouho a s kým a s čím tam budu. Když si na letišti kýchnu, o tom , že bych si prdnul ani neuvažuji, tak mně z letiště vrátí a kufry pošle za mnou...

Tak že jsem ve větší prdeli jak před revolucí.

Až na jaře vyrazí další várka muslimských doktorů a inženýrů do Němec a až to Makrela přebere, zbytek pošle k nám, tak se opět nenechám zastrašit..! To se rovnou poseru! To už nebudu moct vylézt ani před barák. Tam by mně umyli vodním dělem ti, co mně mají pomáhat a chránit...

Vypadá to, že nakonec pojedu opět jen na chatu .....