Itioti, v řad nastoupit - VPŘED!

09.04.2019 11:01

Dojímá mne, když duchem chudí idioti jsou pyšní na to, že jsou idioti a ještě to vystavují na odiv. Ne, že by pro mne zrovna Čech byl vzorem češství, nějak je mi jeho tvorba, zejména malířská a komentáře, zejména plné vulgarismů, jaksi nesedí. Ale s obsahem jeho textu naprosto souhlasím...

BĚŽTE DO PRDELE MLADÍ LIDÉ!!! Doufám, že jste byli zhnuseni stejně jako já, když jsem si přečetl na internetu: Gymnazisté z Nymburka odmítají Hrabala v názvu školy, část ho nezná a část odsuzuje. Vedení gymnázia v Nymburku se snaží prosadit, aby škola nesla jméno jejího absolventa a slavného spisovatele Bohumila Hrabala, ale narazilo. 90 % studentů nymburského gymnázia změnu odmítá. Proti návrhu vedení školy je i předseda studentského parlamentu Tomáš Formánek. (čert ho vem! Vzdělance! Řekl, čtěte: "Studuji na této škole 6 let, dosud jsem o Bohumilu Hrabalovi nic neslyšel," řekl Deníku.cz. To je tak strašný! Já jsem myslel, že se mi to zdá, to jsou gymnazisti? Kdyby to bylo v pomocný škole nebo někde na gymnaziu v Zimbabwe, tak neřeknu, taky bych se zlobil, ale tohle! Studuji na této škole 6 let, dosud jsem o Bohumilu Hrabalovi nic neslyšel! To je neuvěřitelný, to je zkáza, to je budoucí generace. Budoucí generace! Volal jsem řediteli, dovolal jsem se na něj, propracoval jsem se k němu a říkám: "Pane řediteli, jestli chcete, já tam přijedu a řeknu jim, že jsou idioti, pomůžu vám." On říkal: "Ne, pane Čech, je to zbytečný. Oni už se zasekli a myslej si, že jsou zásadoví, že bráněj svý." Oni prý nechtějí přijít o název Gymnázium v Nymburce. Říkám: "Do prdele, vždyť nepřijdou, bude to Gymnázium Bohumila Hrabala v Nymburce, do prdele!"  To je perspektiva, to jsou budoucí voliči, to je příšerný! Nejpřekládanější český autor 20. století, jeden z nejvýznamnějších spisovatelů 2. poloviny 20. století, nejslavnější prozaik! Hlupáci všech hlupáků futrálové! Byl populární v zahraničí, byl slavnej. Představte si, vy blbí studenti, že do hospody za ním na pivo vážil cestu prezident Clinton, aby ho viděl! A vám není dobrej pro vaše gymnázium? Pěkný gymnázium vám řeknu, hanba vám, hanba vám!

F. R. Čech